Skip to content
  • Про IMEI
  • Новини
  • Діяльність
  • ЗМІ ПРО НАС
  • Наші партнери
  • Контакти
  • Test
  • Головна
  • Діяльність
  • ЗМІ ПРО НАС
  • Контакти
  • Наші партнери
  • Новини
  • Про IMEI
КРАЇНИ
ПІВНІЧНА АМЕРИКА
ЄВРОПА
АЗІЯ
ІНДІЯ
КРАЇНИ

КРАЇНИ

ДІЯЛЬНІСТЬ

Поточний внутрішній та міжнародний статус IMEI

ПІВНІЧНА АМЕРИКА

ПІВНІЧНА АМЕРИКА

США, КАНАДА

Mind-освіта, сформувавши новий підхід до вирішення проблем молоді, довела свою необхідність та ефективність. Ось чому серед навчальних закладів Сполучених Штатів з’явився інтерес до mind-лекцій.
Для багатьох юнаків та дівчат, що перебувають у депресії, страждають від суїцидальних комплексів, алко- наркозалежності, насилля, mind-освіта – це шанс подолати кризовий стан, розвинути правильне мислення, що приносить справжні зміни в житті. Також спосіб подолати проблеми дитячої або молодіжної злочинності.
«У США є серйозні проблеми серед молоді, і навіть немає інституцій або організацій, здатних їх вирішити. Нещодавно mind-освіта була впроваджена як пробна дисципліна у державних школах Бронксу. Сподіваємося, завдяки цьому настане час змін, і завдяки цьому багато юнаків та дівчат розвинуть правильне мислення, і стануть жити щасливим життям». Анна / США, м. Нью-Йорк.
У 2016 р. уряд Канади оголосив про «надзвичайну ситуацію у зв’язку із самогубствами». Йдеться про суїцид серед підлітків. У Канаді є більш ніж 650 резервацій корінного населення (індіанців). Серед їх мешканців, незважаючи на програми урядової допомоги, є багато таких, що страждають від алкоголізму, наркозалежності, зневіри у краще майбутнє, і навіть суїцид у молодому віці. Внаслідок цього, вищі навчальні заклади успішно завершує заледве половина з них. Усвідомлюючи цю проблему, для цієї молоді було впроваджено mind-освіту, а саме організовано табори для корінних індіанців. Через mind-програму, молодь почала змінюватися, що довело практичність та ефективність mind-освіти. Через mind-лекції, юнаки та дівчата почали цінувати своє життя, усвідомили важливість мати мрію, бажання боротись за краще майбутнє. Так у молодих канадських індіанців, після довгої ізоляції, позбавлених надій та чітких цілей у житті, відбувається переоцінка цінностей, і вони відкривають для себе новий світ.

Новий шлях вирішення молодіжної злочинності та серйозних соціальних проблем

ЄВРОПА

ЄВРОПА

Німеччина, Франція, Великобританія

У Європі освітяни почали звертати увагу на проблему становлення особистості. MIND-лекції чудово приймають у країнах Європи, де здавна викладають гуманітарні дисципліни. Студенти захоплено слухають лекції.

«Лекції були неймовірними, але курс досить короткий. Сподіваюся, що у нашому університеті ці лекції проводитимуть частіше. Оскільки багато студентів не знають як збудувати своє майбутнє, вони просто блукають».
Лопусні Агнес (студентка університету)

«Я прочитав багато книжок про мрії. Але ці лекції навчили мене більшому. Вони глибокі і представляють собою абсолютно новий погляд. Мені особливо сподобалася лекція про те, що ми не повинні соромитися або ж боятися мріяти. Ми маємо сміливо крокувати до наших мрій».
Бернат Роланд / Будапешт (студент університету Корвіна)

Велика зацікавленість студентів і постійний попит на mind-лекції та факультативи

АЗІЯ

АЗІЯ

ПІВДЕННА КОРЕЯ

У грудні 2014 року Національна асамблея одноголосно прийняла закон про запровадження програми з виховання характеру й особистих якостей для того, щоб громадяни мали тверду життєву позицію. Починаючи з липня 2015 року, програма виховання характеру стала особливо популярною серед громадських організацій, а в освітніх установах вона стала обов’язковою. Інтерес до виховання правильного мислення також стабільно зростає у приватних компаніях та на військових базах, де багато конфліктів трап-ляється через нестачу спілкування. Згідно з висновком корейського Відділу розвитку освіти, 72,4 % опитаних погодились, що гуманітарні й моральні стандарти учнів початкової, середньої та вищої школи є досить низькими, а 48 % відзначили, що виховання гуманності й моралі дійсно становить освітню проблему, яка вимагає якнайскорішого вирішення. І вирішення цієї проблеми лежить у зміні соціальних цінностей, розвитку освітньої політики й створенні нового освітнього середо-вища. Програма виховання характеру (Національна програма розвитку інтелекту) у гуманітарній сфері дає поштовх до позитивних зрушень.

Впровадження mind-освіти у початковій, середній та вищій школі

«Я вважаю, студенти й вчителі вже відчули багато змін. Якщо матиму таку можливість, я знову відвідаю лекції з розвитку інтелекту».
Дук Джин Мун, директор вищої школи для дівчат, Південна Корея

«Втрати, які ми наразі спостерігаємо в освітній сфері, трапляються через те, що учні користуються смартфонами і мають вільний доступ до всіляких засобів інформації, які часто несуть досить провокативний зміст. Це виховує душу, яка не спроможна спілкуватися з іншими людьми, тож молодь поступово втрачає здатність до глибоких роздумів. Я вважаю, що найкращий спосіб дозволити учням покращити та висловити, що в них на душі, це запровадити програму виховання характеру, яка дасть їм шанс глибоко переглянути своє життя».
Мін Янг Джо, педагог сеульської середньої школи, Південна Корея

В освітній системі зосередженій на знаннях, студенти несамовито прагнуть досягти успіху. В нашому суспільстві люди часто живуть з відчуттям одержимості, яке, у разі незадоволення потреб, часто призводить до самогубств. Міжнародний Інститут Розвитку Інтелекту (IMEI) веде людей від слабкого духу до сильного, навчає самодисципліні замість потурання своїм бажанням, дарує міцний та сильний дух замість розчарованої та спустошеної душі. Потреба у MIND-вихованні щоденно зростає, тому що для тих, хто оволодів ним, відкривається справжнє щастя. Таким чином, Кібер Університет в Кон’янг з 2014 року включив MIND-лекції до навчального плану у сфері гуманітарних наук. Чоннамський Технічний Науковий Університет наразі отримав ліцензію на проведення MIND-лекцій. Виховання здорового способу мислення це життєвий план, через який студенти відкриють справжнїй сенс свого життя. Й надалі, ми будемо виховувати наставників, які будуть щепити здоровий спосіб мислення іншим.

Коледж гуманітарних наук та впровадження ліцензування

«Коли нам до рук потрапляють книги з самовдосконалення, ми часто кажемо: «Я спробую» або «Я змінюсь». Однак, через деякий час повертаємось на те, з чого починали. Але, коли я почав слухати лекції Міжнародного інституту розвитку інтелекту, я дізнався про способи активації «внутрішнього стержня», що є джерелом нашої поведінки. Це змінило хід моїх думок, від чого, безумовно, змінилося моє життя».
Так Йон Ан, (Сеульський національний університет біохімічної інженерії) / Південна Корея

«Я відповідальний студент коледжа, наполегливо навчаюся, щоб отримати знання. Але якось я зрозумів, що живу не маючи мрій та надії. Коли я почав слухати MIND-лекції, я дізнався, що перш за все, справжній лідер формує в собі мислення, а потім змінює своє тіло і накопичує знання».
Пауль Хон, (Корейський університет міжнародних справ) / Південна Корея

Багато установ схвалили MIND-лекції як курс спеціальних лекцій в рамках програми «Освіта впродовж життя» задля вирішення питань, що постають від нестачі спілкування між працівниками. Такі лекції можуть заснувати здорову корпоративну культуру через правила людяності та підтримання добрих взаємин. Метою проведення MIND-лекцій на військових базах та поліцейських загонах особливого призначення є становлення здорового духу шляхом пропагування основних цінностей, таких як повага, піклування та щире спілкування Виховання здорового способу мислення розвиває правильний світогляд, який дає змогу долати важкі життєві обставини, сумлінно виконувати свої професійні та соціальні обов’язки, допомагає в попередженні злочинів, таких як фізичне насильство, ухилення від відповідальності, жорстоке поводження з оточуючими, самогубства, адже всі вони скоюються через хибне бачення світу.
MIND-тренінги є безцінним елементом програм соціальної реабілітації та адаптації в’язнів перед тим, як вони виходять на волю.

Запровадження mind-освіти в корпораціях, державних бюро, центрах тренування офіцерів запасу, військових базах та в’язницях

«Керівникам було важко знайти спосіб, як ефективно керувати командою. Слухаючи лекцію, я чітко дізнався як людина влаштована і як вона живе. Тепер я збираюсь застосовувати все вивчене на практиці».
Старший лейтенант Кім Хі Су, (17-й бойовий льотний батальйон) /
Південна Корея

«Після прослуховування лекції, я усвідомив що є ще багато днів які я маю прожити. Тому я подумав, що маю подолати все із сильною душею, навіть якщо траплятимуться неприємності і труднощі».
Парк Джун Хо, (Відділ Сеульської Регіональної Поліцїї) / Південна Корея

ІНДІЯ

ІНДІЯ

ІНДІЯ

Починаючи з 2015 року, програма виховання робочих навичок діє для всіх мешканців країни. Програма включає MIND-лекції, заохочує до відкриття бізнесу, підвищує рівень зайнятості, і крім того, покращує рівень життя для всіх громадян Індії.
Університет Пуне, також відомий як Оксфорд Сходу, зібрав членів кафедр із різних факультетів для прослуховування MIND-лекцій та обговорення наступних дій щодо включення їх в університетську програму.
Вже 100 з 650 факультетів оголосили плани щодо продовження такої освіти, і це стало хорошим прикладом для інших університетів.

«Після цих лекцій ми відчули нагальну потребу в програмі MIND-виховання. Я хотів би навчатися цьому, щоб сформувати здорове мислення серед студентів мого університету. Ми підпишемо меморандум про співпрацю з IMEI, щоб через лекції дати можливість студентам долучитися до таких цінних знань».
Доктор Кум Кум Діван, Заступник віце-канцлера Міжнародного університету Ноіда / Індія.

Оксфорд сходу «Університет Пуне» зараз просто захоплений ідеєю запровадження програми mind-освіти!

Савітрібай
Фуле
Університет
Пуне

«Такі лекції не лише допомагають нам мислити позитивно, але й вчать як жити успішно. Я хотів би дійсно подякувати за підготовку програми, яка стала корисною як для професорів, так і для студентів. Ми спілкуємося з колегами з Університету Пуне, аби сформувати факультет, де будуть викладатись така дисципліна, як становлення здорового способу мислення, та хочемо поширювати цю ідею у всьому нашому університеті».
Доктор Віджей Харе, Декан міжнародних досліджень Савітрібай Фуле Університету Пуне / Індія

Copyright © 2023 International Mind Education Institute in Ukraine

Scroll Up